Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
Bijkomende algemene voorwaarden herstellingen E-stepworld
De klant verklaart hierbij dat hij/zij bij het afleveren van zijn/haar elektrische step een bewijs van afgifte ontvangen heeft onder de naam van “werkbon”. De klant verplicht zich hierbij bij afhaling van de herstelling de “werkbon” mee te brengen als bewijs van eigendom van de elektrische step. Indien de klant de “werkbon” niet kan voorleggen als bewijs van eigendom heeft E-stepworld het recht de afhaling te weigeren op basis van twijfelachtigheid over het eigendomsrecht van de elektrische step. De klant verklaart hierbij akkoord te zijn.
De klant verklaart hierbij op de hoogte gesteld te zijn van de duur van de herstelling. De gemiddelde werkduur bedraagt 4-5 werkdagen. De werkduur kan altijd afwijken van de opgeven datum, De klant zal op de hoogte worden gebracht dat zijn/haar herstelling klaar is voor afhaling door middel van een tekstbericht “SMS”. Dit tekstbericht zal de klant op de hoogte stellen dat de herstelling klaar is voor afhaling en op welke manier dit dient te gebeuren.
De klant verklaart hierbij indien hij/zij wenst een richtprijs te hebben gekregen van de kostprijs van de herstelling bij E-stepworld en hiermee akkoord te zijn. E-stepworld behoudt hierbij het recht dat de kostprijs afwijkend kan zijn van de opgegeven richtprijs indien er zich onverwachte kosten stellen.
Indien de werkelijke kostprijs 30% hoger ligt dan de opgegeven richtprijs verklaart E-stepworld de klant via e-mail op de hoogte te stellen en indien nodig de herstelling uitstelt tot de klant zijn/haar akkoord gegeven heeft. De duur van herstelling zal worden opgeschoven tot de klant zijn/haar akkoord gegeven heeft. De duur van herstelling zal pas ingaan vanaf het moment dat de klant zijn/haar akkoord schriftelijk meedeelt via e-mail.
De klant kan na ontvangst van een tekstbericht zijn/haar herstelling bij E-stepworld komen afhalen tijdens de officiële openingsuren van E-stepworld. E-stepworld behoudt zich het recht de afhalen op een diverse manier te laten verlopen, bv. op afspraak indien E-stepworld daartoe verplicht wordt door onverwachte omstandigheden zoals overmacht. De klant dient het bewijs van afgifte onder de naam van “werkbon” mee te brengen en voor te leggen aan E-stepworld als bewijs van eigendom van de elektrische step.
Indien de klant het bewijs van afgifte niet kan voorleggen, behoudt E-stepworld zich het recht om de afhaling te weigeren op basis van twijfelachtigheid van het eigendomsrecht van de elektrische step. De klant verplicht zich hiertoe de kostprijs van de herstelling bij afhaling onmiddellijk te betalen. Indien de klant weigert de kostprijs te betalen behoudt E-stepworld zich het recht de afhaling te weigeren. De klant verklaart hierbij akkoord te zijn.
De klant verklaart hierbij op de hoogte gesteld te zijn wanneer zijn/haar herstelling klaar is voor afhaling. De klant verklaart hierbij ook op de hoogte gesteld te zijn dat de maximum afhalingstijd 2 volle weken bedraagt na ontvangst van het tekstbericht. Indien de klant de herstelling niet komt afhalen na de vooropgestelde afhalingstijd behoudt E-stepworld zich het recht een extra kostprijs voor stockage te mogen rekenen per extra werkdag dat de herstelling blijft staan. Deze kostprijs bedraagt €2,00 per extra werkdag. De klant verklaart hierbij op de hoogte te zijn van deze extra kostprijs en hiermee akkoord te gaan. Indien de klant na een termijn van 3 maanden na het verstrijken van de afhalingstermijn, de elektrische step nog steeds niet is komen ophalen doet hij stilzwijgend afstand van de eigendomsrechten van de elektrische step en zal de elektrische step eigendom worden van E-stepworld, de klant verklaart hiermee akkoord te gaan. E-stepworld verplicht zich ertoe voor het verstrijken van de 3 maandelijkse termijn elke mogelijk contactpoging te ondernemen met de klant om deze eraan te herinneren dat het einde van de termijn in zicht is.