Verzenden
Op onze FAQ-pagina hebben wij de meest gestelde vragen voor u opgesteld.
Mocht je toch nog een vraag hebben, kan je contact met ons opnemen.
Retourneren
Ben je niet tevreden met je artikel? Is je artikel beschadigd?
Helaas kan dat gebeuren... maar wij gaan je verder helpen!
- 14 dagen bedenktijd
U heeft 14 dagen de tijd om het artikel te retourneren.
Mocht u uw bestelling in delen ontvangen gaat de termijn in vanaf de dag dat uw laatste levering toegekomen is.
- Beperkt uittesten
U mag het aangekochte artikel uittesten en terugsturen binnen de bedenktijd indien u niet tevreden bent.
Let wel, is er schade of zijn de artikelen echt gebruikt? Dan kunnen wij u kosten aanrekenen of beslissen om de terugbetaling te weigeren.
- Terugbetaling
Indien wij uw aangekochte goederen goed ontvangen hebben en akkoord gaan met de staat waarin ze zich bevinden, hebt u recht op een terugbetaling van de goederen én de leveringskosten.
U zal de terugbetaling binnen de 14 dagen na ontvangst van uw retour ontvangen.
- Hoe moet u retourneren?
1. Vul het online retourformulier in.
2. Voeg het retourformulier toe aan je pakket.
3. Pak de artikelen stevig in in de originele verpakking om schade te voorkomen.
4. Stuur het pakketje terug naar de winkel via Bpost of breng het even langs.
5. Na inspectie van de artikelen en goedkeuring storten wij het bedrag terug op uw rekening.
- Alle retourvoorwaarden nog eens op een rijtje:
- Retourneren kan binnen de 14 dagen na ontvangst.
- Er is geen schade/gebruiksporen aan de artikelen.
- Je stuurt de artikelen terug in hun originele verpakking.
- Je voorziet je retour van het retourformulier.
Heeft u nog vragen? Neem gerust contact op met ons. Wij helpen je graag verder!